Ne Aramıştınız?

5 Aralık 2016 Pazartesi

Maybelline Fit Me Matte Poreless Fondöten


Merhaba

Biliyorsunuz ki Maybelline her getirdiği ürünle olay yaratmayı başarıyor.
Bu ürün de olay yaratan ürünlerden biri oldu tabi.
Bakalım bu kadar olay olacak bir ürün mü diye ben de denemek istedim.
Bugün de düşüncelerimi sizinle paylaşmak istiyorum.

Öncelikle ürünlerin Türkiye'ye gelen renk seçeneklerinin yeterli ya da iyi olduğunu düşünmüyorum.
Çünkü en açık renk çok açıkken bir koyusu sadece koyu olmanın dışında alt ton olarak farklı onun da bir koyusu keza öyle.
O nedenle ben ten rengime uymayacağını bile bile en açık rengini aldım.
Güzelce dağıttığımda ve bronzer gibi ürünlerle desteklediğimde renk uyumu konusunda sıkıntı yaşamadım.Ama herkes bu şekilde kullanmak istemeyebilir.


Yapısına gelirsek ince ve pudralı diyebilirim.
Normalden yağlıya dönük ciltlere uygun olduğu söyleniyor ancak ben de zaman zaman kuruya dönen cildimde severek kullandım.Yağlı ciltler için yeterince pudralı mı bilemiyorum.
Onun dışında cilde oturduğunda verdiği kadifemsi matlığı seviyorum.Yapış yapış kalmıyor.

Gözenekleri gizleme gibi de bir vaadi var ona da değinmek gerekirse gözenekleri tamamen örttüğünü düşünmüyorum ama günlük kullanım için yeterince güzel gösteriyor bence.

Kapatıcılığı ise az.Bana yeterli geliyor ama yapısı kalın ve kapatıcı ürün arayanların yine hoşuna gidecek bir ürün olduğunu zannetmiyorum.

Kalıcılığı ise çok muhteşem değil.Sabahtan akşama kalıcı bir fondöten arıyorsanız beklentinizi karşılamayacaktır.

Dolayısıyla benim için bir Affinitone fondöten değil.
Her gün elimin gittiği bir fondöten olmadı kendisi.
Çok nadir bugün de bunu kullanayım da ziyan olmasın dediğim ürünlerden.
Alırken iki defa düşünmenizi öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder