Ne Aramıştınız?

8 Ekim 2016 Cumartesi

Yves Rocher Alışverişim | Doğumgünü Kampanyası


Merhaba

Bugün Yves Rocher markasından doğumgünü kampanyasıyla yaptığım alışverişten bahsetmek istiyorum.
Duydunuz mu bilmiyorum ama Yves Rocher doğum günü ayınızda bir kereye mahsus olmak üzere 2 al 1 öde veya 4 al 2 öde kampanyasıyla beraber bir şampuan hediye ediyor.
Bu kampanyadan yararlanmak için herhangi bir alışverişiniz sırasında ücretsiz edinebileceğiniz sadakat kartına sahip olmanız yeterli.
Belirtmek istediğim bir şey var ki bu tip kampanyalı alışverişlerinizde hep indirimsiz fiyatlar baz alınıp mağaza içi genel kampanyalarla birleştiremiyorsunuz.

Gelelim benim neler seçtiğime;

Havaların soğumasıyla birlikte cildim yine kurumaya başladığından temizleyici ve nemlendirici ihtiyacımı karşıladım bu alışverişimde.
Farklı cilt tiplerine özel üretilmiş seriden nemlendirme etkili hydra vegetal yüz temizleme jeliyle losyon nemlendiricisini aldım.
Umarım severek kullanırım.




Yüz temizleme jeli indirimsiz 49.90 lira iken nemlendiricisi indirimsiz 39.90 liraydı.
Böyle indirimlerde yüksek fiyatlı olanı siz öderken diğeri hediye olmuş oluyor.
Şampuan ise cabası oldu.
Uzun süre temiz tutmayı vaat ediyor şampuan.Bakalım saçlarımı yıkamamı daha da seyrekleştirebilecek mi?


Siz cilt ve saç bakımınızda neler kullanıyorsunuz,nelere dikkat ediyorsunuz yorumlarda belirtirseniz sevinirim.
İnstagramdan bu konuyla ilgili sorumu yanıtlayıp bana yardımcı olduğunuz için de teşekkür ederim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder