Ne Aramıştınız?

6 Ekim 2016 Perşembe

Sonbahar Makyajım

Merhaba

Yazın galiba en çok özlediğim şeylerden biri ten makyajından göz makyajına özenerek makyaj yapmak ve akmayacağını bilmek.

Sonunda bu güzel havalara geldiğimize göre ben de sonbaharda tercih ettiğim makyaj görüntüsünü sizlerle paylaşmak istedim.


Ten makyajından başlayalım;

Öncelikle fondötenimi ince bir kat halinde uyguladım.
-Bu fotoğraftaki makyaj için Nyx markasının Hd fondötenini kullandım.-
Daha sonra göz kapaklarımın rengini sarı alttonlu bir ürün ile nötrledim.
-Bunun için de Maybelline color tattoolardan creme de nude rengini kullandım.-
Göz kapağımdaki ürünü bir pudrayla sabitledikten sonra ise göz altlarıma v şeklinde burnum boyunca uzanan bir kapatıcı uyguladım.
-Rimmel London markasının eski seri match perfection kapatıcısını tercih ettim ve pudra olarak da aynı markanın stay matte transparan pudrasını kullandım.-
Tüm fondöteni bir pudrayla sabitlemedim ancak siz ihtiyaç duyarsanız sabitleyebilirsiniz.
Henüz ten makyajımda göz kapaklarım hariç pudra yapılı bir ürün kullanmadığım için krem bir aydınlatıcıyı ve kontür ürününü yanaklarıma uyguladım.Eğer pudralayacaksanız yüzünüzü bu adımı pudradan önce yapmanız daha iyi olabilir.
-Nyx'in wonder stick adındaki ürününü tercih ettim bunun için de.-
Sonra kontür pudrasıyla krem/stick ürünü sabitledim.
-Wet'n wild markasının megaglo kontür ürünüyle sabitledim.-

Göz makyajıyla devam edelim;

Zaten baz olacak adımları ten makyajımla beraber tamamladığım için gözümün iç kısmına hafif pembe bir ışıltılı farı uyguladım.Dış köşelerden itibaren de bordo,mürdüm arası bir tonla belirginleştirdim ve bu bordo,mürdüm rengi göz altlarımın dış köşelerine de uyguladım.Ve maskarayla göz makyajımı tamamladım.
-Göz makyajımda far olarak Nude Tude far paletinden stubborn ve sexy renklerini kullandım.Maskara olarak ise Gosh markasının Boombastic Swirl xxl maskarasını tercih ettim.-
Kaşlarımı doldurup sabitledim.
-Hangi ikiliyi kullandığımı şimdi söylemeyeyim ayrı bir yazı yazacağım bunun hakkında.Siz her zamanki kaş rutininizi uygulayabilirsiniz.-

Son olarak ruj olarak ise yine Nyx markasının lingerie serisinden 02 numara Embellishment rengini kullandım.

Ruj seçimi günden güne hatta gün içinde bile değişse de sonbahar aylarında makyaj olarak genellikle mor,bordo,kahverengi renklerinin hakimiyetinde bir makyaj yapıyorum diyebilirim.

Umarım keyifli bir yazı olmuştur.
Siz sonbaharda nasıl bir makyaj tercih ediyorsunuz benimle paylaşırsanız sevinirim. :)

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Açıkçası farklı bir rengi var diye çok emin olamamıştım ama ben de bayıldım sonra :)

      Sil