Ne Aramıştınız?

28 Ekim 2016 Cuma

Ekim In'leri


Merhaba

Bugün geçen ay ilkini yazdığım favoriler yazımı paylaşmak istiyorum sizlerle.
Görselde sadece ikisini görüyor olsanız da kozmetikten,müziğe birçok favorimi bulabileceksiniz bu yazıda.

- Kozmetik -

Nyx Wonderstick

Elime geçtiği günden itibaren elimden düşmeyen bir ürün oldu bu.Bir tarafı kontür bir tarafı aydınlatıcı olan stick formda ürün bu.
Yine çok fazla detayına girmeyeyim yakın zamanda yazısı geleceği için ama baya sevdim çok sık kullandım.

Maybelline Color Tattoo - Creme de Nude

Daha önce yazısını da yazdığım ten renginde baz olarak kullanılabilen krem bir far bu.
Her makyajımda far bazı olarak bunu kullandım.
Hem rengi daha güzel ortaya çıkarıp hem de kalıcılığını bariz şekilde arttırdı.
Siz isterseniz sadece bu ürünü kullanıp üzerinden pudra geçerek göz makyajınızı tamamlayabilirsiniz tabi.
Eğer bu ürünün inceleme yazısını okumak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.

The Balm - Amanda Kiss My Lips Ruj

Bir instagram paylaşımımda bahsetmek için sabırsızlanıyorum dediğim bir ruj vardı.
İşte o ruj bu ruj.
Tam sür çık rujlardan.Yapısı baya kremsi ve rengi tam opak değil.Aynı zamanda bitişi de mat değil.
O yüzden acelem varsa yapısı acelem yoksa rengi yüzünden bütün ay elimden düşmeyen bir ruj oldu.

- Dizi / Film -

Bu ay da yeni bir diziye başlamadım ancak bir süredir bölümleri biriksin diye Shameless dizisini bekliyordum.7. sezonu şuan ilerlerken 6. sezondan başlayıp yetiştim.
Tam favorim mi bilemedim ama bu ay bunu izledim diye koymak istedim.

Film olaraksa Cehennem'i söyleyeceğim tabiki.
Ben bir Tom Hanks hayranıyım.Çoğu filmini de izledim diyebilirim.
Bu film muhteşem bir kurgu,muhteşem bir içeriğe sahip değilse bile İstanbul'da çekilmiş sahneleri yüzünden favorim oldu.
İzlemenizi kesinlikle tavsiye ederim.

- Müzik -

Kesinlikle I Took a Pill in Ibiza diyeceğim.
Nerdeyse başka şarkı dinlemedim.
Dinlediklerimi de çok sevdiğimden dinlemedim. :)

- Mekan -

Moda'da aslında çok ünlü olan bir yer var.Mutlaka adını duymuşsunuzdur.
Çikolata Dükkanı.
Garip ama aslında ben çok çikolatalı tatlıları,çikolatayı sevmem.Tatlı tercihlerim daha farklıdır.
Ona rağmen bayılarak yedim en meşhur yiyeceği Asuman'ı.
Evet siz eğer bu dükkanı duyduysanız muhtemelen Asuman adlı tatlısıyla duydunuz ama benim favorim aslında başka.
Servis ettikleri tatlıların yanında vitrinden satışını yaptıkları bir çikolata dünyası var.Çeşit çeşit çikolata arasından ben karabiberli olana bayıldım.
Farklı ve çok lezzetli olduğunu söyleyebilirim.
Fırsatınız olursa mutlaka deneyin derim.

Benim bu ay çok sevdiklerim bu şekildeydi.
Sizin favorilerinizi de duymak isterim.
Yorum olarak bırakırsanız sevinirim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder