Ne Aramıştınız?

4 Ekim 2016 Salı

Artnet Far Fırçası

Merhaba

Bugün de Artnet markasının bir karıştırma fırçasından bahsetmek istiyorum.


Makyajda fırça genellikle önemsenmeyen ve arka plana atılan bir unsur oluyor.
Bazen de önemsesek dahi çok yüklü miktarlar vermek istemiyoruz.

Bu durumda da uygun fiyatlı fırçalar devreye giriyor.
Biliyorsunuzdur bu fırça Mac markasının 217 numaralı karıştırma fırçasına benzetildi çok.
Ben onu kullanmadığım için ikisini kıyaslayamayacağım ancak ilk defa duyuyorsanız birçok blog yazan arkadaşımdan okuyabilirsiniz.

Artık fırçadan bahsedebiliriz;

Gördüğünüz üzere kılları beyaz bir fırça bu.Daha önce kullanıp kullanmadığınızı anlayabilmek açısından güzel bir yön.

Aynı zamanda paketinin içinde ve görsellerde kazık gibi sert uçları var gibi duruyor.En azından ben hep öyle düşünüyordum.Ama dokunduğunuzda pamuk gibi bir fırçayla karşılaşacaksınız.

Ben genellikle göz kapağıma ve katlanma bölgeme sürdüğüm iki farklı rengi birbirine karıştırmak,geçiş sağlamak amaçlı temizken kullanıyorum.
Ama rahatlıkla göz kapağınıza açık renkli farlar uygularken de kullanabilirsiniz.Veya rengini tam almak istemediğiniz farlarda da tercih edebilirsiniz.Yapısı çok sık kıllı olmayıp,karıştırma amaçlı bir fırça olduğundan daha hafif bir renk elde edersiniz.

Bir diğer merak edilen nokta ise kıl döküp dökmediği.Yıkama şeklinizden kullanma şeklinize kadar size bağlı olabilecek bir durum olup ben hiçbir şekilde bir sorun yaşamadım.
Yalnızca birkaç kez yıkadıktan sonra kenarlarda kalan kısa kıllar yan tarafa doğru açıldı.Çok rahatsız edici bir durum değil ama belirtmem gerektiğini düşünüyorum.

Fiyatına gelirsek genellikle gördüğüm kozmetik marketlerde 10 lira gibi bir fiyata satılıyor.Ama indirimde daha uygun fiyata da bulabilirsiniz.

Renkleri uygulamak için daha sık kıllı bir far fırçanız,bir de bu şekilde bir karıştırma fırçanız olsun günlük makyajınızı çok rahat tamamlarsınız.
O nedenle almanızı,denemenizi tavsiye ederim.
Gratislerde ve cosmeticalarda bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder