Ne Aramıştınız?

11 Eylül 2016 Pazar

Catrice Göz Kalemi Brownzer | Kohl Kajal 210

Merhaba

Bugün sizlerle Catrice markasının bir göz kalemini paylaşacağım.Kohl pencil - 210 numara olarak geçen bu kalemin bronz rengini far olarak çok seviyorum.



Aynı zamanda çok yumuşak ve karıştırılması kolay bir kalem.
Ve yumuşak olmasının düşündürdüğünün aksine kolayca sabitleniyor.
Gün boyunca kalıcı ve pigmentasyonu oldukça iyi.
En güzeli ise çok uygun fiyatlı bir ürün.
Genellikle tüm gözkapağıma uygulayıp bir karıştırma fırçasıyla katlanma bölgesini dağıtarak kullanıyorum.Daha sonra dış köşelere biraz daha koyu renk uygulayıp gölgelendiriyorum.
Kısacası ben bu kalemi çok sevdim.Catrice markasının diğer ürünlerine de muhakkak bakacağım,size de tavsiye ederim.
Rossmannlarda bulabileceğiniz bu marka sıklıkla indirim yapıyor.
Bu kalem de öylece 3 lira gibi bir fiyata gelmişti.Normal fiyatı ise 6-7 lira civarı.



Hi guys!

Today i'm going to talk about an eye pencil from Catrice.
Actually i love this color as eyeshadow.And this pencil is super soft and blendable.
It's creamy but however fix easily.
It is permanent all day long and it has good pigmentation.
Also it is cheaper than most of other brand's products.
I usually apply all eyelid then blend crease with a blending brush.After that i apply brown eyeshadow outer corner of my eyelids.
Shortly i love this pencil and i'll definitely check Catrice's other products.You should check on this brand!
Finally Catrice gives a discount frequently.
You can find Catrice at Rossmann stores in Turkey.

Pigmentation : 3/5
Permanence : 3/5
Price : 7 Turkish lira

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder