Ne Aramıştınız?

17 Haziran 2016 Cuma

H&M Allık | Cotton Candy

Merhaba

Eğer beni instagramda takip ediyorsanız yakın zamanda yaptığım çekilişi biliyorsunuzdur.O çekilişte hediye ettiğim setin haricinde bir de kendime aynı ürünlerden almıştım.Bugün o ürünlerden allıkla incelemeye başlayayım dedim.

H&M markasının indirimlerini duymayan kalmamıştır eminim.O indirimde ben de allık almayı tercih etmiştim.Bendeki rengi "Cotton Candy".


Yapısına gelirsek elimle swatchladığımda aşırı pigmentli gelmişti gözüme.Ancak fırçaya öyle aşırı pigmentli gelmiyor.Rengi baya şeker pembesi olduğu için bu renk için bu bir avantaj.
Çünkü elinizden kaçarsa Heidi'ye dönme olasılığınız yok.
Ancak tam utanmış da kızarmış etkisini veren bir renk diyebilirim.Hatta bence çok masum duran bir pembe.


Çoğunlukla güneş kremimin üzerine kullanıyorum direk.Ve rimel ve nude bir rujla makyajımı bitiriyorum.

Kalıcılığına gelirsek zayıf olduğunu söyleyebilirim.Gün içinde birkaç kez tazelemek gerekebiliyor.

Ancak indirimde 7 tlye bulabildiğimiz bir allık için çok da sorun olacağını sanmıyorum.

Denk gelirseniz başka renklerine de bakmanızı öneririm.

Umarım yararlı bir yazı olmuştur. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder