Ne Aramıştınız?

30 Mayıs 2016 Pazartesi

Özel Gün Makyajı

Merhaba
Bugün mezuniyet olsun,kutlamalar olsun siyah küçük elbiseyle her özel güne yakışacağını düşündüğüm bir makyajı sizinle paylaşacağım.


Fotoğrafta gördüğünüz makyajı nasıl yaptığıma gelirsek ilk olarak Bioderma markasının nemlendirici makyaj bazı olan kremini kullandım ancak ben baz yapısı güzel olduğu için kullandım,flaşlı fotoğraf çekilecekseniz mümkün mertebe spf koruması olmayan ürünler tercih etmenizi tavsiye ederim.
Bazın üzerine Nars sheer glow fondöten kullandım.
Daha sonrasında göz kapaklarım ve göz altlarıma v şeklinde kapatıcımı sürdüm yaydıktan sonra hepsini Rimmel London stay matte pudra ile sabitledim.

Göz makyajım için katlanma bölgesine The Balm voyage II paletteki bronzer rengi sürüp iç kısıma aynı paletteki en açık renk olan kemik rengini kullandım ve Mac markasının blacktrack eyelinerı ile kuyruklu bir eyeliner sürdüm ve Maybelline lash sensational maskarası ile göz makyajımı bitirdim.Tabi söylemeyi unuttum göz altlarıma da bronzer rengi sürdüm.

Dudaklarımda ise Golden Rose matte crayon lipsticklerinden 05 numarasını kullandım ve v şeklinde olan kısmı aydınlatıcıyla aydınlattım.Eğer ruj olarak kırmızıyı kullanmayı sevmiyorsanız başka renklerle de makyajınızı tamamlayabilirsiniz.Nude rujlarla daha sakin,fuşya tonlarla daha hareketli makyajlar elde edebilirsiniz.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur ve siz de klasik makyajları seviyorsunuzdur. :)
Ve makyajımda kullandığım tüm ürünlerin detaylı incelemelerini blogumda bulabilirsiniz.

2 yorum: