Ne Aramıştınız?

4 Şubat 2016 Perşembe

En Uygun Fiyatlı Nemlendirici Makyaj Bazı | Muadiller #1

Merhabaa

Uzun süredir yazamıyorum.Araya zaman girince de tekrardan süreklilik sağlamak oldukça zor oluyor.Ama tekrardan bir yerden başlamak gerek.
Lafı çok uzatmadan konuya gireyim ben.

Biliyorsunuz yerli yabancı blogger ve vloggerlar nivea after shave (tıraş sonrası) balsam ı makyajdan önce ciltlerine baz oluşturması için kullanıyor.Ancak bana kalırsa kokusu erkek ürünü olduğu için tedirgin edici.Nedense gidiyor dense de tamamen gidebileceğine inanmıyorum.Bir de bunun üstüne benim bulduğum muadiline göre fiyatı da uygun sayılmaz.
Bahsettiğim muadil ürün Excipial Hydro.Eczanelerde bulabileceğiniz su içinde yağ çözülmüş bir emülsiyon.Kuru ciltler için nemlendirici olarak kullanıma çok uygun resmen pullanma sorununu kuruluğu alıp götürüyor.Bunun yanında makyaj altına kullanıldığında da hem pudra yapılı ürünler kuru ciltler için kullanılabilir hale geliyor.Hem de cilde ıslak ıslak aydınlık bir görüntü veriyor.
Yağlı ciltlerin kullanabileceğini sanmıyorum.Ama zaten yağlı ciltliler nivea tıraş sonrası balsamı da kullanamaz diye düşünüyorum.Üstelik bu losyon sadece 5 tl.Kesinlikle denemeniz gerektiğini düşünüyorum kuru ciltten muzdaripseniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder