Ne Aramıştınız?

13 Kasım 2015 Cuma

Flormar 7 Güne Kadar Kalıcı Oje

Merhabaa :)

Ojelerinizin ucu soyulduğundan hergün oje değiştirmek zorunda mı kalıyorsunuz?
Veya 2 gün içinde silmek zorunda kalacağınız için oje sürmeye üşeniyor musunuz?
Ben bunların tamamını hatta üstüne yastık iziyle uğraşmak yüzünden oje sürmeyi işkence gibi görmeye başlamıştım ve mecburen aynı renk bile olsa hergün oje değiştirmek zorunda kalıyordum.
Bir iki instagram hesabında gördükten sonra deneyeyim ne çıkar ki dedim ve öyle aldım.

Beş gündür tırnağımda tazeleme gerektirmiycek şekilde duruyor ojelerim.Normalde ikinci günü bulmadan açılan uçlarım daha anca açılmaya başladı.Onu da sürekli olarak farketmeden kafamı ya da yüzümü kaşımama bağlıyorum.
5 gün sonunda
İlk sürdüğüm gün


Hiç hiç beğenmeyenler de olmuş ojeyi ancak bence 4 5 gün bile bu fiyatta bir oje için gayet ideal.Daha kalıcı ojeler de var tabii ama onların fiyatı bu kadar uygun olmadığı gibi çok daha uzun süreler tırnağı havasız bırakmak da hoş değil.Ayrıca uv ışıkla uygulanmadığı için evde rahatlıkla uygulanabilir.

Gelelim uygulanışına.Paket iki ojeden oluşuyor biri renkli oje biri de üst kat ojesi.İkisinden de önce tırnağa şeffaf koruyucu sürülmesi gerekiyor.Ben nk markasının garlic treatment ürününü kullandım.
O kuruduktan sonra katlar arasında 2 dakika bırakarak renki ojeyi iki kat halinde uyguluyorsunuz.
Renkli ojenin üstüne yine 2 dakika sonra üst kat ojesini sürüyorsunuz ve kurumaya bırakıyorsunuz.
Kalıcı ojeniz hazır!

Üst kat ojesine ayrıca bayıldığımı belirtmeliyim.İnstagramda da belirttiğim gibi kalıcılığı iyi olmasa da hep alacağım oje setlerinden olacak demiştim çünkü renkli ojenin yapısı da çok güzel.Bazı renklerde dalgalanma oluyormuş sanırım ama ben 022 immortal love renginde böyle bir sıkıntı yaşamadım.Üstelik hepsinin yanında müthiş hızlı kuruyor böyle bir iddiası olmamasına rağmen ve ne kadar beklersem bekleyeyim bütün ojelerimde yastık izi sorunu yaşarken bunda onu da yaşamadım.

Fiyatı 6.95 ve flormarın kendi mağazalarında bulabilirsiniz.Acele edin kalmama olasılığı yüksek bir ürün.Çünkü normalde de sıradan iki ojeyi ancak alabileceğiniz fiyatta ve artısı bol olan bir ürün. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder